Primárním výstupem naší výroby jsou laminátové díly využívané jako komponenty pro silniční a kolejová vozidla a stavební stroje (části karoserií autobusů, tramvají a vlaků, autodoplňky, spoilery, kryty), ale také např. kryty klimatizačních jednotek.

V závislosti na komplexnosti dílů a objemu zakázky jsou ve výrobním procesu využívány různé druhy laminace.

Ruční kladení

Jedná se o nejjednodušší, ale zároveň doposud nejrozšířenější metodu kontaktního kladení, která spočívá v nanášení polymerizovaného gelcoatu na vyčištěnou formu. Po částečném vytvrzení se následně nanáší pryskyřice a postupně se prosycují jednotlivé vrstvy sklovýztuže. Tento způsob je vhodný pro tvarově rozmanité výrobky či malosériové zakázky.

Light RTM

Tato technologie využívá tlakový transport pryskyřice do dvoudílných forem, tzn. že výlisek má oboustranně hladký povrch. Pomocí vakua dochází k prosycení výztuží. Technologie RTM, označována také jako injekční vstřikování, patří ke strojním technologiím, které jsou určeny pro složité a přesné výrobky ve větších sériích.

Light RTM - s vypěňovací pryskyřicí

Tento technologický proces je téměř shodný s předchozím. Rozdíl je však ve váze dílů, které jsou, na rozdíl od předchozí metody, velmi lehké. Díky zkušenostem našich renomovaných zaměstnanců dokážeme splnit náročná kritéria vyplývající ze speciálních požadavků zákazníka.

Kompletace výrobků

  • lepení kovových koster a uchycování prvků,
  • vrtání, nýtování,
  • zajišťování povrchové úpravy dle požadavků zákazníka,
  • návrh paletizace hotových výrobků a balení.

Lakování

Lakování dle požadavku zákazníka s požadovaným leskem (např. dle předpisu UIČ 651).